50 GB AKN den 100 GB a yükselttim oh be gerçi 10 lira daha kaçacak yapma 10 lira için 20 gün sinir olduğuma değmez.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 188 ziyaretçi, 103 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Eve ilk internet geldiğin de 1 gb lik paket almıştı babam.Birde böyle düşün 😀
39 TL olan paket ilk aylarda 130 geldiği oluyordu 🙂
1gb ile film izlerse insan hayli hayli aşar.Tabi o yaşlarda ne bilelim kotayı aşınca para gelmesi 🙂
biz ilk ADSL bağlattığımızda 128 veya 256 kbit ti hız. Kota da 3GB dı galiba 🙁
yaşlar kaç ben adslden de önce giriyordum nete 183 ile
150 gb bile yetmiyor ki
10 liraya krallık bu olsa gerek 🙂
http://turksatkablo.com.tr/internet-Tarifeler
Ttnet