Android cihaz kullanan arkadaslar, Lollipop guncellemesi alipta gozle gorulur bir avantaj sagladigi bir durum bulabildiniz mi? G3 icin konusmam gerekirse o kadar sabirsizlikla bekledigim lollipop bana gore bir balonmuş. Hatta kitkat sanki daha iyiydi bile diyesim geliyor. Sizin görüşleriniz nedir? Özellikle nexus kullananlar arkadaşlar sizde durum nedir? #android #AndroidLollipop

BeğenFavori PaylaşYorum yap