Artık yeni sistemde tek Nexus olma zorunluluğu yok. Diğer firmalar da Google'la anlaşıp Nexus modeli yapabilirler. Hatta Google Play Silver gibi bir ismi vardı bu programın. Malum, Nexus 6 herkese uygun değil boyut açısından, Sony de daha ufak bir modelle Nexus 6'yı beğenmeyenleri çekmek isteyebilir.
Tabi bu yeni sistemin dezavantajı, Google'ın fiyat desteği vermemesi. Eskiden Nexus ürünleri muadillerinden ucuz oluyorlardı, şimdi bu fark ortadan kalktı.
https://twitter.com/evleaks/status/560651815067205633 bilemiyorum 😀
nexus 6 gibi balon olmazsa alınabilir.
4.3" küçük olur ama fake'tir
ateş olmayan yerden duman çıkmaz 😀 diyorum ben
Sırada Sony var ona şüphe yok.
Artık yeni sistemde tek Nexus olma zorunluluğu yok. Diğer firmalar da Google'la anlaşıp Nexus modeli yapabilirler. Hatta Google Play Silver gibi bir ismi vardı bu programın. Malum, Nexus 6 herkese uygun değil boyut açısından, Sony de daha ufak bir modelle Nexus 6'yı beğenmeyenleri çekmek isteyebilir.
Tabi bu yeni sistemin dezavantajı, Google'ın fiyat desteği vermemesi. Eskiden Nexus ürünleri muadillerinden ucuz oluyorlardı, şimdi bu fark ortadan kalktı.
Nexus altında Xperia yazılmaz. Sony yazılır. Fake bu.
sony cihazlarda altta xperia yazıyo yalnız 😀
4.3 inç, 3780 mah batarya oldukça güzel gözüküyor. Umarım böyle compact bir model olur.