win 8.1 den #Windows10 a güncelleme şeklinde geçtim tam 3 saat sürdü.
hiç normal gelmedi bu bana
(güncelleme indirildikten sonra yükleme kısmı 3 saat)
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#SteamyazindirimleriSon bir saat içinde 274 ziyaretçi, 76 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
bende win 7 var nasıl geçiş yapacağım?
Daha geçmeyin. Geçecekseniz de lisans kodunuzun elinizde olduğundan emin olun. Sonuçta bu hala "Teknik" ön izleme.
PC baya kastı. pc açılırken soruyor devam edecen mi geri dönecen mi diye ben geri 8.1 e döndüm.
Arkadaşlar günün sonunda bu tamamlanmamış bir ürün. Bence final sürümü beklemekte yarar var... Güvenlik açıkları olma ihtimali yüksek.