Bazı Oyun oynayanlar grafik kalitesine kare / sn ye bakıyor be adam o oyunu sen yapmıyorsun o oyunu sen oynayasın diye sana yapıyorlar
Son bir saat içinde 140 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Oyunda sen ondanmı sorumlusun 🙂
Para veriyorsam o paranın karşılığını almak isterim grafik kare/saniye oynanabilirlik hikaye daha da çoğalabilir...
Sen Online fpslerde 29 ile 30 un farkını bilmiyorsun sanırım 😀 30 un üstüne sözüm yok ama burdaki kasmalar çok etkiliyor.
minecraft texture pack 😀 mode
adamın pc sine format attım 70 kare oynuyor diyoki 120 kare oynayan var ee monitorun 60 hz
oda akılsızlık monitöre dahası sığmayınca üst üste biniyor yine nişan alıp vuramazsın fps de,
o monitorde 60 fps daha senkron çalışmazmı
V-sync o yüzden var 60 a sabitliyor.
İnsan gözü 200fps'ye kadar -belki de daha fazla- duyarlı. Belli ki 60Hz üstü panel görmemişsin.
Ayrıca şu foruma göz gezdirmek isteyebilirsiniz:
http://120hz.net/forum.php
Zaten herkeste 120 hz vsync var demekki sorun yokmuş çok ucuz ya bunlar 🙂
benim mönitorum 200 hz kullanıyorum görmemek ne demek 🙂
Demekki Böyle dekoder arkadaşlara ihtiyacımız var