Bulut sistemi dedikleri bir şey var şimdi. Son zamanlarda herkes oraya birşey atıyor, gelen oradan işine yarayanı alıyor kullanıyor. Ben böyle anlıyorum, belki farklı bir şeydir. Sistematik bir şey yok artık, abur cubur dolduruyorsun, herkes ihtiyacını ordan alıyor ama hiç de karışmıyor. İstediğini buluyorsun. Bu bilişime fazla kafayı yorarsan sıyırırsın. Kullanacaksın, nimetlerinden kullanıp, yararlanıp, işini göreceksin. Kafayı taktın mı, o zaman işin kötü. Hikmetine çok fazla şey yapmamak lazım.
-Binali Yıldırım
Yanlış anlaşılmasın niyetim #mizah .

BeğenFavori PaylaşYorum yap