Paradoks: büyük ekran dizüstü al. İyi güzel. Fakat bunu ergonomik kullanabilmen için (acemiye not: 1 saat sonra boynun ağrıyacak) göz hizasına kaldırman gerek. İyi al altına birkaç kitap koy. Ama şimdi harici klavye gerek. İyi onu da al. İyi de o zaman büyük monitör ile çalışsak daha iyi değil mi? Hem de iki ekran olur..İyi oldu. Eee peki niye büyük ekranlı dizüstü aldık?

Laptop sehpacılar ve yatakta kullandığını iddia edenler üstteki paragraftan muaf olabilir.

BeğenFavori PaylaşYorum yap