Merhaba Arkadaşlar,
iPad ve Macbook'ta Handoff özelliğini kullanamıyorum. Ne yaptımsa bir türlü olmadı.
Bir el atın arkadaşlar. @cydia , @gungorguzel , @ddguclu

BeğenFavori PaylaşYorum yap