Lg g3 deneme fırsatı buldum , güzel telefon yapmışlar adamlar ama ben o telefonları almam için çok çalışmam gerek. 🙂


Lg g3 deneme fırsatı buldum , güzel telefon yapmışlar adamlar ama ben o telefonları almam için çok çalışmam gerek. 🙂


Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 55 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
telefon alırken güzelliğine değilde ihtiyaçlarınıza ve bütçenize göre bir değerlendirme yaparsanız çok çalışmanıza gerek kalmaz 😀
Elimde 4xhd var ihtiyaçlarımı karşılıyo şükür ama yaşlandı ve yavaşladı . yenisini bidaki yaz alıcam artık zamanı gelir . 🙂
Helal
ucuzundan bi nexus kap devam et sürekli amiral gemilerine binenler elbet bir gün titaniğin yaşadığı sona doğru yol alacaklar 😀
Hemen boşa onu 😀 kendine al bir amiral gemisi 😀 yürüsün hatta yüzsün ..
Format atıyorumda , android çok şişiyo abi bide şu facebook uygulaması beni deli ediyor . 🙂
Bu arada format cd si yokmuş 😀 😀
Denizde yüzsün yeter diyon he oda olur 😀
valla artık güncel alıyım tekenolojiyi takip ediyim olaylarının bittiğini düşünüyorum ki insanlarda bu olguyu benimseye başladı bunu 1000 lira altı furyasındanda anlayabiliyonuz senin için bitmediysede tomar tomar paraları üst üste koyup cenga oynuyorsun demektir.
Digital benim ki 😀 narin home tuşuda basmıyor arık yapıcaz bir fabrika ayarı
🙂