Şu konularda akıl danışmıştım, tekrar akışta hatırlatayım. Belki bir şey eklemek isteyen vardır:

- mantıklı bir cep telefonu tarifesi: http://teknoseyir.com/durum/194655
- Android 4.4.2 üstünde uygulama erişim izinlerini kısıtlamak: http://teknoseyir.com/durum/195257

BeğenFavori PaylaşYorum yap