Niye Apple'a bu kadar hava parası verdiğimizi bir kere daha görüyorum. Play Store'dan Skype'ı yükleyerek başlayayım dedim. iOS'ta izin işi çocuk oyuncağı. Burada neredeyse ev anahtarın, ATM şifren olmazsa çalışmam havasında. Neredeyse tüm kişisel bilgilerin lazım. Ne bu yahu..

App Ops vs vardı bir zamanlar, şu an durum nedir? Androidciler olarak al abi neyim varsa senindir mi diyorsunuz yoksa biraz olsun mahremiyet umrunuzda mı?

Düzeltme: TS'ye yeni birileri belki iOS fanboy filan sanar, bak genç kardeşim bu da benim mesajım: http://teknoseyir.com/durum/195268#comment-1004520

Düzeltme2: rootlamak istemiyorum.
Düzeltme3: telefonu ben kullanmayacağım, "normal" bir kullanıcı kullanıp uygulama yükleyecek.

BeğenFavori PaylaşYorum yap