Şu an itibariyle, anormal fiyatından dolayı HTC One M8'i hariç tutarsak, alınabilecek en iyi bayrak gemisi telefon nedir ? Ben G3 gibi düşündüm ama yanılıyor muyum?
Son bir saat içinde 131 ziyaretçi, 14 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Note 4 bekleyebilirsin. Note 4 derim sana şu anda en mantıklısı o gibi. G3 ün ısınma sorunu çok fazla.
z2
@savci Hepsiburada fiyatlarını karşılaştırdım 🙂 G3 1800 TL iken M8 2500 TL.Eğer M8'i de o fiyat civarlarında bulabilirsem düşünmeden M8 alırım.G2 hiç çekici gelmiyor artık amiral gemisi diyorum 🙂 Tamam çok güzel bir F/P ürünü ancak amiral gemiliği kalmadı artık.
Bence Z3 almak lazım 🙂