Telefona rom yüklemek için Clockworkmod Recovery yüklenmesi şart mı ? Şartsa Allah rızası için biri bana şunu kullanmayı öğretsin. =D
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 9 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Birazcık şart. İngilizcen yok mu hiç ? (bunu sadece soru olarak sordum yanlış anlaşılmasın lütfen)
Bir de Telefonunun marka - modeli ne onu buraya yazabilir misin @gokhanbaser
Samsung Galaxy Wonder
Hangi ROM'u yüklemek istiyorsun ? Veya hangisini indirdin ?
Cyangonemod 11. Bilgisayarda duruyor. Root işini hallettim sıra romda. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
Var var da ilk defa rom yüklüyorum da işin basitine kaçmaya çalışıyorum sanırım biraz.
Peki yükledin mi Clock Work Mod Revovery'i ? Yüklemeyi mi öğrenmek istiyorsunuz kullanmayı mı ?
Her ikisi de denebilir.
Peki öncelikle CWM yükleyelim. Root tamam ise, Samsung'un Odin programını kullanmayı biliyorsanız önce Odin indirmemiz gerekiyor. Bu linkte bulabilirsiniz : https://docs.google.com/file/d/0B6zwjGaKK0GVaTU4emNYaGpKMUk/edit
Bu işimi görecek gibi. Teşekkürler.
O ROM'da gayet stabilmiş kıskanmadım desem yalan olur 🙂
Aslında teker teker beni dinlemek istemezseniz kısa ve öz bir anlatım buldum yükleme işlemi için. Burayı kullanabilirsiniz : http://www.sinanilyas.com/makale/53/samsung-galaxy-w-wonder-i8150-clockworkmod-recovery-cwm-yukleme.php -/ Düzenleme : Bütün herşeyi okumanızı öneririm \-
Yapmaya çalışayım bi'.
@serdarservet Bi'şeyleri yanlış yapıyorum sanırım.CWM'yi bir türlü kuramadım.
Neleri yanlış yaptığınızı görmeden birşey söyleyemem. Root erişiminiz olduğuna emin misiniz ? Google Play Store'dan Root Checker indirip bir deneyin bakalım.
Hallettim rom işini. Herşey güzel oldu ancak tek sıkıntım simdeki numaraları göremiyorum. Seçenek falan kapalı heralde. O konuda bi bilginiz var mı ?
rom yükleyince ne işe yarıyor acaba?
Daha güncel daha stabil ve daha hızlı bir telefonum oldu.
cwm iyidir. Orjinal romu bile cwmden kurmak mümkün. (zipli sürümü varsa)