Geçen günkü 119.000 tl fiyata satılan RX 9060 XT ekran kartlı Monster masaüstü bilgisayar yerine 56.000 tl'ye RTX 5070 ekran kartlı sistem alabiliyorsunuz.
Not:. Bilmeyen varsa RTX 5070, RX 9060 XT'den çok daha güçlü bir kart. Anakart, işlemci vs. tartışmıyorum. Özellikle bu paylaştığım sistemdeki anakart çok giriş seviye. Ama oyun performansı çok daha üstün.

Laptop her zaman pahalı olur ama Monster zaten bir süredir saçmalıyor. Murat Gamsız dahil üstatlarımız, 12 taksit sunuyor diye bu pahalılığı makul çerçeveye oturtmaya çalışıyor. Hâlbuki soru basit: Madem taksit sebebiyle böyle, ben peşin alacağım, niye fiyat avantajı sunmuyor?
Anakart yükseltmesiyle alınabilir bence de. ASUS PRIME Z890M-PLUS yapılabilir anakart. İşlemci de kötü değil sorun bazı oyunlarda x3d işlemcilere göre geride olması yoksa genel toplamda çok oyun oynayacaksanız bu işlemci de işinizi görür. Ama özel olarak işte CS2 oynayacağım derseniz X3D işlemci almak daha mantıklı tabii.
9060XT alan adam zaten anakart kalitesiyle çok ilgilenmeyecektir. Fiyat değişmiş ama bu, fırsatların olmadığını göstermiyor. 94 bine 9060xt tamamen mantıksız. Kaldı ki tüm ürünleri aynı firmadan alıyorum. Normalde daha ucuz olmasını beklersin ama Monster tam tersine çevirip, daha yükseğe satıyor 😆
bitmiş herhalde 224K gözüküyor fiyatı :))
Bende bakakaldım. 😀 Oğlan biraz daha büyüyünce plyastation artı laptop ile kafalayağız mecbur 😀
Sepete eklenebiliyor @tongyabguhan34
55.998 TL yazıyor yine.
O sadece ekran kartının fiyatı nerdeyse bir gariplik var. Şu an 224 gözüküyor ama oda garip.
Şu an sepete ekleyebiliyorum
https://www.vatanbilgisayar.com/intel-i9-14900-rtx-5070-b760m-1tb-ssd-32gb-ram.html bu gayet iyi bence fiyat olarak da
Anakart falso bir tık
Gayet iyi