Herkes sadece altın düşmüş diye konuşuyor ama borsa fon kripto her şey aşırı fazla düşmüş. Tüm dünyada durum aynı. Nereye yatırım yapacak bu millet.
Teknoseyir gündemi
#standup#ikinciel#OtoSeyir#Satılık#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#nays#işbankası#HaftalıkGündemeMalzemeSon bir saat içinde 125 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
😀 çiftlik bank
Altın aldığıma çok pişmanım çünkü almamış olsam şimdi aynı paraya biraz daha fazla alabiliyordum 😢
Kardeşler Yatırım A. ş. limited a.ş. Olarak Tarık banka yatırın. Bi ara öderim size geri 🙂 🙂
Fayyiizz
keşke elektronikler de tepe taklak düşse.