Daha öncede söylemiştim Tr'de yaşarken Türkiye dahil 5-6 Avrupa ülkesine destek oluyordum. O zamanlarda ıt tarafına da baktıgım için ticket vs olmadan gelenlere yardımcı oluyordum hızlıca. Gidince Hollandaya ticket açmaya başlamışlardı. Şimdi geldim yine yanıma geliyorlar ama kurt akıllandı. 😀 Ticket açarsanız sırası gelince bakarım diyorum 1-2 bozuluyorlar ama alıştılar. Eskiden toyduk evdeki pclerine ssd bile takardık iş arasında. 🤣

BeğenFavori PaylaşYorum yap