İstanbul kart abonman ile pek aslında düşünmeden özgürce seyahat ettiğinde Bir hesap yaptım 300 hak kullanıyorum. Ama tam abonmana 180 hak veriliyor. Bazen kartlar 23 yaşında adam ücretsiz - yazıyor bu nasıl oluyor?

BeğenFavori PaylaşYorum yap