Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 194 ziyaretçi, 76 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Zamanında 3 yıllık aldık, 1 yıl geçince tekrar 3 e tamamladık ama daha almam sanırım. Temmuz'da bitiyor, yollarımızı ayırıyoruz game pass efendi ile.
Aktifte sürekli ödemede tutulacak bir servis değil ayda yılda bir ilgi çeken oyun olursa onu oynamak için alınabilir gibi, onun dışında yıllık 6k az değil.
ben hep 50 liralık alıyorum
RV çok güzel co-op oyun.