İşlemcimin termal macununu yenileme vakti geldi. 5800x ile birlikte Asus TUF Gaming LC II 360 mm sıvı soğutucu kullanıyorum, içinden çıkan macunu uygulamıştım 2 sene önce idareten. Yıllar önce Arctic mx-4 kullanmıştım, iyiydi diye hatırlıyorum. Şimdi mx-7 çıkmış. Bir de thermal grizzly'ler var. Siz ne önerirsiniz? Almışken iyisini alayım diyorum. Biraz uzak kalınca konuya sormak istedim.

BeğenFavori PaylaşYorum yap