2005te bir Türk'ün satın aldığı, daha sonra son 20 yılda 5 kez yapılandırma geçiren, en son rakibi Pyrex tarafından alınan kooperatife dönüşme aşamasında olan (aslında bu konularda değşik şeyler yazıyor ama son 20 yıldır sürekli bir mali problemi olduğu, hep batma sınırında dolaştığı net), Fransızların 81 yıllık ikonik markası Duralex yine iflas süreci başladı haberleriyle gündemde.
Bilmeyenler için, ne satıyormuş bunlar diyenler için: Kırılmaz cam eşya üretip satıyorlar.
Demek ki planlı eskitme de lazım 😂
Kırlımaz ve ısı cam teknolojisi eskidi (derken bilinirliği arttı, neredeyse herkes üretebiliyor) ve yenilik yok. Ürün gamı da kısıtlı sonuçta, ben normal karşılıyorum.
Mesela Şişe Cam ilk 5 içinde...
Tupperware de aynı mantıkla batmadı mı?