https://www.youtube.com/watch?v=T-YTVqkOMt0
Bu çöpleri kim alıyor merak ediyorum. Xiaomi'nin T serisi varken Samsung'un güzel orta seviye telefonları varken ALINMAZ. Zaten 3 ay önce 25 binden piyasaya çıkmış şuan 15 binlere kadar düşmüş.
https://www.youtube.com/watch?v=T-YTVqkOMt0
Bu çöpleri kim alıyor merak ediyorum. Xiaomi'nin T serisi varken Samsung'un güzel orta seviye telefonları varken ALINMAZ. Zaten 3 ay önce 25 binden piyasaya çıkmış şuan 15 binlere kadar düşmüş.
Son bir saat içinde 254 ziyaretçi, 122 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Teknolojiyle bağı sadece bayram mesajı atmaktan ibaret olan dayılara, mahalle telefoncusunda 'bunda yapay zeka var' diyerek kakalıyorlardır. 🙂
Bu telefonda kabaca 16 larda geziyormuş. 350 400 dolar civarına grey markette o paralara redmi note 14 pro + 5g vardı. O da bunu her alanda tokatlıyor zaten. Ha bir kaput işi var o da basit zaten. Şayomi gillerden 14t 15t falan bunlar 500 dolar üstü o iş sıkıntı. Samsungtan ise en fazla bu paralara yani a17 5g a26 falan belki a36 vs kopatılabilir gibi duruyor. Ama tabi bellek illa 8 depolama 256 olsun derseniz samsungta seçenek yenilerde az.
Ben güvenlik güncellemelerine bakarım. Samsung 2031 e kadar veriyor.
gm işte