epic'ten bedava oyun alınca sipariş sayfasını çıkarmıyor artık. dünya varmış be !
haftaya destansı bi oyun verecez diyorlar, hayırlısı...
Teknoseyir gündemi
#EA#note9pro#honor600pro#TürkTelekom#ftth#Fiber#turknet#Gemini#ClairObscurExpedition33Son bir saat içinde 170 ziyaretçi, 104 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Mafiayı versin.
2026 yılına geldik ancak yapabildiler. Ben Steam'den sonra Gog'un gelişmesini istiyorum. DRMsiz oyuna sahip olmak bu devirde çok önemli.
Aynen o menü işi sıkıntıydı, düzeltmeleri iyi olmuş. Gamepass bitiyor, güzelinden keyifli bir şey gelse de avunsak.
Gta 6 ön sipariş bedava olacakmış diye liste yapan olmadı mı daha?
Rdr2 bu sefer kesin🙂.
@root61 gta5 verirler 😀
Bende 70 TL para vardı geri iade. Onla 3 oyun aldım. 1 tanede mötör oyunu 🙂
Geçen gün Oddspark'ı verdi, kategoriyi seven var ise güzel oyun. Şu an onu oynuyorum.