Philips oled 707 modeli tv var. Tv nin kumandası kırıldı. Yenisini arıyordum da replika değilde orjinal olsun dedim. Eski kumandası buna çok benzer de tam olarak bu değil. Bunu alsam da yine çalışır mı acaba?

Philips oled 707 modeli tv var. Tv nin kumandası kırıldı. Yenisini arıyordum da replika değilde orjinal olsun dedim. Eski kumandası buna çok benzer de tam olarak bu değil. Bunu alsam da yine çalışır mı acaba?

Son bir saat içinde 118 ziyaretçi, 13 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Çalışır. Bu gri olanlarda ışık oluyor siyahlarda yok. Philipsn kumandası çok büyük hantal ve kaygan. Numaraların altında olan pil kısmı boşluğu çok. Numaraların bittiği yerde bitebilirdi. Bi de trde olmayan rokuten gibi tuşlar yerine Disney üstündeki hiç basılmayn yere de YouTube olabilirdi
Al, çalışmazsa iade edersin.
Ya ben en son eve 700 liraya televizyon aldım, 2500 liraya kumanda mı olur şaka mı bu ?
Hocam çok eskide kalmışsın, benim eski 40" Seg televizyonu bile 800 liraya almıştım yıllar önce 😀