aylardır açıkta duran bi pla filamentim var bunu nasıl canlandırabilirim fikri olan var mı?
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 205 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
40-50 derece fırında bekleterek nemini aldırmak baskı kalitesini toparlar.
ne kadar bekletmek gerekir hocam?
@mrx Ben en son 3 sene önce kullanıyordum ama garanti olması için 5-6 saat lab'daki inkübatöre koyuyordum diye hatırlıyorum. Belki fırın soğuyana kadar sıcak fırında bekletmek de ek fayda verebilir (mesela akşam 6 da koy 12 de fırını kapat ama sabah çıkar).
3-4 saat koysan kurtarır 50derece
Normalde pla nem ceken bi yapisi yok. Ama uv den mi oluyor nedir kirilganlasip kopma vs cok oluyor. 50 derece 3 saat yeterli.
çok ince iş yapılmayacaksa bas gitsin, yıllarca duran filament kullanıyorum sıradan işlerde.
Mikrodalgaya yarım güçte 5 dk koy