Esenlikler TS ailesi.

Teknoloji olarak kasamı tamamladım. Eksik kalmadı. Findows 11 de mutlu mesut kullanıyorum. Yapay zeka ile ilgili içeriklere doydum. Geçen gün 1 2 ilgili konu ile ilgili video da izledim. İzleyemedim yarısına gelmeden kapadım. Neden?

Aynı şeyleri anlatıyorlar. Gemi 5.0 chatgptyi solladı öldürdü felan filan. Aynı şey. İş yapıyor mu yapıyor ok.
Bir çok işimi hallediyor. Linux konusunda baya bir eksiğimi giderdi. Aklımda 10 senede hiç bir şey kalmamıştı. 1,5 2 senedir yapay zeka kullanıyorum google vs.. yerine.

Bu gün izlediğimiz ai konusunda ki videolar 1 haftaya çöp oluyor konuları.

BeğenFavori PaylaşYorum yap