Selamlar gençler ve genç kalanlar!
Bugünkü blog paylaşımımda, kendi üretimini yaptığım 3D Han Solo DL-44 Blaster modelinin fotoğraflarını serpiştirmiştim.
Ve tahmin ettiğim gibi… farklı çevrelerden satış için mesajlar gelmeye başladı!
Sizce bu model için nasıl bir fiyatlandırma mantıklı olur? Fikirlerinizi duymak isterim.
Diğer fırından çıkan ve üretimde olan modelleri de siz değerli izleyicilere ilerleyen zamanlarda gösterimini yaparım. 😄



Maliyete göre belirlemek lazım
Gemini abinin tavsiyeleri;
Standart Satış (tekli üretim, seri değil)
2.500 – 3.500 TL
*Premium / Koleksiyonluk (seninki bu sınıfa yakın)
3.500 – 5.000 TL
*Özel Sipariş (kişiye özel, farklı renk/eskime)
5.000 – 6.500 TL
Biraz önce nette bakındım 1.250 tl ile 1.750 tl arası satışa koyanlar varmış.
Basımda kullanılan filament miktarı gerçeğe yakın miktarda bellidir. Baskı sırasında harcanan elektrik miktarı kabaca ölçülebilir. Üretim süresi ve birim süredeki üretim adedi ile bir araya getirilerek maliyet hesabı yapılıp, kar marjına karar verilebilir.
99 dolar