Selamlar gençler ve genç kalanlar!
Bugünkü blog paylaşımımda, kendi üretimini yaptığım 3D Han Solo DL-44 Blaster modelinin fotoğraflarını serpiştirmiştim.
Ve tahmin ettiğim gibi… farklı çevrelerden satış için mesajlar gelmeye başladı!
Sizce bu model için nasıl bir fiyatlandırma mantıklı olur? Fikirlerinizi duymak isterim.
Diğer fırından çıkan ve üretimde olan modelleri de siz değerli izleyicilere ilerleyen zamanlarda gösterimini yaparım. 😄

BeğenFavori PaylaşYorum yap