Yine harika bir sezon başlangıcı. İlk sezonu beğenerek izlemiştim. 2. sezonun ilk bölümünü şimdi bitirdim.
Kanıt, Çember, Galip Derviş efsanelerini unutamayanlar kaçırmasın. İlk sezondan başlayın. Abdullah Oğuz ölene kadar bu konsepti bırakmasın. Türk dizi sektörü için büyük bir miras bu projeleri.

aa güzeldi bu. İyi haber
Kanıt güzeldi.Severim.