İzlemek ve dinlemek için mola vermeye değer bir icra...
Özellikle parçanın outro solosunun güzelliği;
parmakların perdeler üzerinde büyük rahatlık ve ustalıkla dolaşması...
#teknoseyirrock #BirazMüzik
Son bir saat içinde 125 ziyaretçi, 38 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Bu şarkının müthiş bir hikayesi var. Mark Knopfler Londrada bir mekanda otururken, kendi halinde müzisyenlerden oluşan bir grup sahneye çıkıyor, mekan neredeyse boş olmasına ve kimsenin dinlememesine karşın saatlerce deli gibi çalıyor, bitirince de "We are the Sultans of Swing, thank you" deyip gidiyorlar. Knopfler feci etkileniyor bu performanstan ve atmosferden, sonunda bu şarkı ortaya çıkıyor.
Belki de bu sebeple özellikle bu "Bir Londra Gecesi" konserinde, diğer konserlerinde çaldığından daha da uzun ve hoş sololar atmaktadır.
çok rahat çok profesyonel.