Yok arkadaş, Quantum Break Xbox sürümü oynanayacak gibi değil. Stabilite yok, GPU kullanımı %40'a düşüyor gei yükseliyor anlık bi %80 oluyor bi %70 oluyor bi %100 oluyor. Tabii bu esnada fps de alakasız sayılara çıkıp iniyor vs. Bazen düzeliyor ama genel durum böyle. Sadece 30'a sabitleme seçeneğini menüden seçince stabil oluyor, o da motion blur da kapatılamadığı için bayağı baş ağrıtıyor bu oyunda ki birçok oyunda 30 fps bile aslında oynayabiliyorum kontrolcü ile. 12 TL olmasına hiç şaşırmıyorum şu an, biliyorlar belli ki bi b*kluk olduğunu. 😀
Bi de oyunun dosyalarına erişemiyorsun, Windows App klasöründe kuruluyor ve erişim yok. Yani DX sürümü de seçemiyorsun, hatta Türkçe yama da yapamıyorsun bu sebepten. Steam versiyonu 8 dolara yakın şu an, ki indirime girmiş hâli bu. Bu parayı da buna vermek istemiyorum açıkçası. Sonuç olarak oyunu oynamamaya karar verdim, bir yere kadar sabrettim ama yok yani keyif çıkmaz böyle. Türkçe yama olsa yine biraz daha götürürdüm de konu da biraz ağır olduğu için hiç bulaşmamam en iyisi.

BeğenFavori PaylaşYorum yap