Edogawa @narako 22 Kasım 2025 - 20:45 yolunuz o taraflara düşerse dikkat edin. https://www.youtube.com/shorts/HCrVmf9sOL8 BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 3 rafflesia @rafflesia Geçen yıl buradan geçiyordum, şansa yaşıyoruz 22 Kasım 2025 - 21:03 Yanıtla Beğen oniki @oniki Değnekçi park parasını kendi hesabına tahsil etmiş diye anladım, çok da önemli değil öyleyse, para benden çıktıktan sonra. 22 Kasım 2025 - 21:31 Yanıtla Beğen Emrah Öztürk @emrah-ozturk Çok gittim, yabancıların araba kullanabileceği bir yer değil zaten, endişeye mahal yok 🙂 22 Kasım 2025 - 23:35 Yanıtla Beğen İptal
Geçen yıl buradan geçiyordum, şansa yaşıyoruz
Değnekçi park parasını kendi hesabına tahsil etmiş diye anladım, çok da önemli değil öyleyse, para benden çıktıktan sonra.
Çok gittim, yabancıların araba kullanabileceği bir yer değil zaten, endişeye mahal yok 🙂