@asaltek
Ürünler çok kaliteli.Kullanmaya kıyamadım diyebilirim.Alalı uzun bir süre oldu ama buradan aldığım herşeyi arşivde sergileyeceğim gibi görünüyor.

@asaltek
Ürünler çok kaliteli.Kullanmaya kıyamadım diyebilirim.Alalı uzun bir süre oldu ama buradan aldığım herşeyi arşivde sergileyeceğim gibi görünüyor.

Son bir saat içinde 205 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
😘💕👍
Wolfenstein grubunu ben de aldım, etiketi klipsli (balıkçılık) fırdöndü ile anahtarlığa iliştirdim. Logoya da üşenmezsem bir kaide tasarlayıp, yazıcıda basmayı planlıyorum.