Ahşap olandan az daha ufak bu alüminyum versiyon. (scale x0.6)
Ahşap olanı, ışın kılıcı ya da kask standı olarak tasarlamıştım. Bunu da cep telefonu ya da kulaklık standı olarak düşündüm. Ya da ışın kılıçlarının iç mekanizmaları oluyor, şasi (chassis) deniyor toplulukta, onları sergilemek içni de çok uygun bir boyut ve kalitede.
Boyut ufalınca ışıklandırmayı da 2032 batarya ile halledebildim, istediğim şekil şukulda devre kartını kendim tasarlayıp üretebiliyorum alüminyumları işlediğim gibi çünkü.
MG'den yakında bir video gelebilir bununla ilgili.
Bu aralar ETSY, tüm Amerika dışı satıcılar için durgun, gümrük meselelerinden ötürü.
Bizim burada da PTT Amerika'ya gönderimleri durdurdu, ne zaman başlatacağı belli değil.
Ben aracı firmalarla devam ediyorum, UPS götürüyor yine, PTT-turpex'de olduğu gibi. Fakat artık gümrük masraflarını da peşinen ödüyorum, o yüzden ETSY fiyatlarını %30 civarı artırdım, bu kötü olan durumları daha iyi yapmadı tabi.
Bu ürünün ETSY satış fiyatı: $215 + $29.99 kargo, ddp'li gönderim.
Yurt içi için bu ürüne özel bir fiyat belirledim, $165, kargo ve vergiler dahil.
Fiyat çok güzel, dolar halen ciddi baskılanıyorken fırsatı değerlendirenler çıkacaktır.
Bu 3 adetin çoğu işi bitti.
@lterlemez Doların bu seviyesinde ürettiğim hiç bir şeyin getirisi yok gibi, ölü fiyatına tüm ürünler aslında. Gümrük yüzünden mecburei %30'luk artışı saymazsak, 2016 yılından beri fiyatlar aynı, o yüzden sorun dolar fiyat etiketinde değil de, yurt içi parasal dinamiklerin uzun süre düzelmeyecek şekilde bozulmasında.
Düşünün 2024 yılını 35 küsür ile kapatmış bir dolar kuru var, 2025 biterken şimdilerde (Eylül sonu) 41 civarlarında. Bir şey satın alırken ise, satın alma geçmişimizde fiyatın %100 arttığını görüyoruz çoğu üründe. Bu bir yerde bu kırılmak zorunda, yoksa Amerikalının 1 dolara aldığı kahvenin daha kalitesizi bburada 10 dolara alamayacak hale gelecek. Kırılma olduğunda da 'oy yandım anam' diyeceğiz yine. Paranın ayarını çok feci bozdular ülkede.
Daha basit dille, şimdi 1 dolarlık kahveyi yurt dışına 1 dolara satıyorsun (2 dolara bile satamıyorsun, çünkü fiyatı zaten 1 dolar), ama aynı kahveyi yurt içinden almaya kalktığında, (ki gümrüklerimiz kapalı sayılır artık, mecbur yurt içi alacaksın), misal aynı kahveye 10 dolar, ödemek zorunda kalıyorsun. İşte dolar baskılanmaya devam ettikçe, iş buna doğru gidiyor; şu zamanlarda 1 dolarlık kahve, 3-5 dolar seviyesinde diyebiliriz ve 10 dolara doğru hızla yol almaya devam ediyoruz. Buna hangi ihracatçı dayanabilir ki? Zaten batıyorlar.
Elinize sağlık. Son hali hayranlık verici. Metal versiyonu ilk kez mi paylaşıldı? Aklımda tahta olanı kalmış.
Teşekkürler.❤😊🙏
Yaklaşık iki hafta önce paylaşmıştım. https://teknoseyir.com/durum/1767564
Ahşap olandan az daha ufak bu alüminyum versiyon. (scale x0.6)
Ahşap olanı, ışın kılıcı ya da kask standı olarak tasarlamıştım. Bunu da cep telefonu ya da kulaklık standı olarak düşündüm. Ya da ışın kılıçlarının iç mekanizmaları oluyor, şasi (chassis) deniyor toplulukta, onları sergilemek içni de çok uygun bir boyut ve kalitede.
Boyut ufalınca ışıklandırmayı da 2032 batarya ile halledebildim, istediğim şekil şukulda devre kartını kendim tasarlayıp üretebiliyorum alüminyumları işlediğim gibi çünkü.
MG'den yakında bir video gelebilir bununla ilgili.
@asaltek Buradaki, Saberkraft FLAME'in şasisi.
Satışlar nasıl?
Bu aralar ETSY, tüm Amerika dışı satıcılar için durgun, gümrük meselelerinden ötürü.
Bizim burada da PTT Amerika'ya gönderimleri durdurdu, ne zaman başlatacağı belli değil.
Ben aracı firmalarla devam ediyorum, UPS götürüyor yine, PTT-turpex'de olduğu gibi. Fakat artık gümrük masraflarını da peşinen ödüyorum, o yüzden ETSY fiyatlarını %30 civarı artırdım, bu kötü olan durumları daha iyi yapmadı tabi.
Bu ürünün ETSY satış fiyatı: $215 + $29.99 kargo, ddp'li gönderim.
Yurt içi için bu ürüne özel bir fiyat belirledim, $165, kargo ve vergiler dahil.
Fiyat çok güzel, dolar halen ciddi baskılanıyorken fırsatı değerlendirenler çıkacaktır.
Bu 3 adetin çoğu işi bitti.
@asaltek Geliri iyidir umarım?
@lterlemez Doların bu seviyesinde ürettiğim hiç bir şeyin getirisi yok gibi, ölü fiyatına tüm ürünler aslında. Gümrük yüzünden mecburei %30'luk artışı saymazsak, 2016 yılından beri fiyatlar aynı, o yüzden sorun dolar fiyat etiketinde değil de, yurt içi parasal dinamiklerin uzun süre düzelmeyecek şekilde bozulmasında.
Düşünün 2024 yılını 35 küsür ile kapatmış bir dolar kuru var, 2025 biterken şimdilerde (Eylül sonu) 41 civarlarında. Bir şey satın alırken ise, satın alma geçmişimizde fiyatın %100 arttığını görüyoruz çoğu üründe. Bu bir yerde bu kırılmak zorunda, yoksa Amerikalının 1 dolara aldığı kahvenin daha kalitesizi bburada 10 dolara alamayacak hale gelecek. Kırılma olduğunda da 'oy yandım anam' diyeceğiz yine. Paranın ayarını çok feci bozdular ülkede.
Daha basit dille, şimdi 1 dolarlık kahveyi yurt dışına 1 dolara satıyorsun (2 dolara bile satamıyorsun, çünkü fiyatı zaten 1 dolar), ama aynı kahveyi yurt içinden almaya kalktığında, (ki gümrüklerimiz kapalı sayılır artık, mecbur yurt içi alacaksın), misal aynı kahveye 10 dolar, ödemek zorunda kalıyorsun. İşte dolar baskılanmaya devam ettikçe, iş buna doğru gidiyor; şu zamanlarda 1 dolarlık kahve, 3-5 dolar seviyesinde diyebiliriz ve 10 dolara doğru hızla yol almaya devam ediyoruz. Buna hangi ihracatçı dayanabilir ki? Zaten batıyorlar.
@asaltek Avrupa tarafında hareketlilik yok mu, gerçi onlarda SW olayı daha az doğal olarak?