Ya arkadaşlar, kusura bakmayın, daha önce de sordum ama durumu bulamadım. Bu MAS ile W 10 aktivasyonu nasıl yapılıyordu ve hangi seçenek daha mantıklıydı?

BeğenFavori PaylaşYorum yap