#ikinciel 1400 civarı bütçem var, nispeten eski bir sistemime kart bakıyorum da, satmak isteyen olursa değerlendirebilirim. Param güvende ile almak ilk tercihim, kargo bedavaya geliyor.
GTX 760 gibi daha eski kartları da, hiç bir sorunu yoksa değerlendirebilirim, daha uyguna tabii
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 207 ziyaretçi, 84 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.