Bu oyunu kimler hatırlıyor? Çocukluğumun oyunu S4 League, nasıl tutmadı hala aklım almıyor. E-Spor diye bir şeyin daha adı anılmazken, ortada böyle bir şey yokken mükemmel bir E-Spor oyunu yapıp bugün sevmediğimiz fakat her oyunun olmazsa olmazı haline gelmiş lootbox ve microtransactionları ta o zamandan barındırıp üstüne bir de oyunu neredeyse skinler üzerine kurmaları ve bu kadar yeteneğin ön planda olduğu rekabetçi bir oyunu böylesine güzel mekaniklerle ve bu kadar çeşitli oyun modlarıyla sunmalarına rağmen nasıl battıklarını ya da isimlerini duyuramadıklarını aklım almıyor.
Çok eski bir oyun olmasına rağmen Remnants adındaki en büyük private server oyuncu topluluğu oyunun resmi olarak kapatılmasının ardından isim değiştirdi ve ikinci en büyük private server grubu ile birleşerek S4 Xero kuruldu. Oyuna büyük bir remaster yapmışlar, sadece görsel olarak günümüze uyarlamamışlar oyuna yeni denge düzenlemeleri ve yeni mekanikler de eklemişler. Paslanmışım eskisi gibi beceremiyorum fakat oynamak isterseniz beklerim efenim. Ben private server olduğu için kapanır batar diye düşünüyordum fakat oyunun resmi halinden daha fazla oyuncuya ulaşmışlar gördüğüm kadarıyla ve yıllardır devam ediyorlar
Reklam gibi oldu ama oyunu oynayacak insan arıyorum bunca yıldan sonra nostalji için ve cidden iyi iş çıkartmışlar.
Kendi çektiğim videoyu şu an ekleyemiyorum o yüzden rastgele bir video bırakıyorum hatırlatma olarak.
Yakın zamanda shader sistemini de elden geçirip DirectX11 desteği eklemiş ekip oyuna, çok daha net ve temiz görünüyor

Geçmişte aktif bir oyuncusu olarak söyleyebilirim ki s4ü bitiren şey hile oldu, artık öyle bir noktaya gelmişti ki oyun hilesiz oyanayamıyordunuz hatta bende kullandım. Ayrıca oyun gayet tuttu Türkiye'de kitlesi azdı. onunda nedeni metin 2 furyasının devam etmesiydi.
edit: her f2p oyununun kaderi gibi buda p2w olmuştu oda oyuna vurulan başka bir darbeydi
@ht Bu sunucuda gördüğüm kadarıyla direkt hardware ban atıyorlar hile ya da benzeri durumlarda. Dün oyunun kendi sitesindeki TS benzeri sosyal medya kısmında bundan yakınan birini gördüm. Daha önce şirket bilgisayarımdan ve kendi bilgisayarımdan oynarken hile yapıp ban yedim. Şirket bilgisayarımın donanımını güncelleyince yeni hesap açıp girebildim bir süre oynadıktan sonra bunu da tespit edip yeni hesabımı da banladılar, ne yapacağım diyordu. Ben de fark edilir bir hileye denk gelmedim dün oynarken. O konuda umut vaadediyor ve katılıyorum ben de kendi hilelerimi yaparak kodlama öğrenmeye çalışıyordum o dönemler. En rahat hile yapılan oyun olduğu için öğrenmek adına çok işlevseldi o zamanlar 😀
Yanlış zamanda çıkmış demek ki. Her şeyin bir patlama tutma dönemi var.
İzlerken keyif vermiyor CS gibi, ya da arkada kalabalık bir matematik de yok MOBA'lar gibi. Belki de bu yüzdendir. Hani oynarken keyifli olsa da pek bir keyifli gelmedi izlemesi.
@huseyinekrem O da doğru artık bir oyunu oynarken değil izlerken ne kadar keyif verdiği ününü belirliyor maalesef 🙂 Fakat oyun modunu ve haritayı bilince bana kalırsa izlemesi de keyifli oluyor. Yine te o zamanlardan izleyici rolü ve spikerli turnuva şovları vardı diye hatırlıyorum. Oynamaya davet ediyorum sizi efenim taniri caizse bir animeci olarak 😄
@ptseeker bu tarz eski oyunlara sonradan girmesi çok sıkıntı oluyor. 10 larca saat gömmeden diğerlerinin yanından bile geçilmiyor. LoL gibi de değil ki, sadece veteranlar oynuyor. Kısacası zevkten çok kahır gaming olacağı için ben almayayım 😀
@huseyinekrem Sorma ben o durumdayım zaten volkan konak oldum oyunda 😄 ama kahrı bile keyifli geliyor