http://teknoseyir.com/durum/170405#comment-918376
Sanırım burdan ymişim banı. Yorumum silinmiş ama özeti buydu.
Burası twitter ile bir değil. Üstelik orada, arkadaşlarımız var böylece buluyoruz kişileri. Arkadaşlarımızın arkadaşlarından buluyoruz. Twitter öneriyor dpğru düzgün. Bu aptalca yorumu size yakıştıramıyorum. Görmezlikten geliyorum.
Tüm olay yoruma aptal demem galiba. Çok alınganlık var çok!
Son bir saat içinde 136 ziyaretçi, 110 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Bu hesabı öyle takılmak için açmadım. Hakkımı aramak için açtım.
kardeş muhtemelen bu hesabın da yakında banlanır. hiç uğraşma. hak falan bulamazsın.
İnan umrumda değil.
40 küsur yaşındaki adama aptal mı demişim sence?
Saçma sapan yorum anlamında demiştim. Severek izlediğim adama niye aptal diyim?