http://teknoseyir.com/durum/170405#comment-918376
Sanırım burdan ymişim banı. Yorumum silinmiş ama özeti buydu.
Burası twitter ile bir değil. Üstelik orada, arkadaşlarımız var böylece buluyoruz kişileri. Arkadaşlarımızın arkadaşlarından buluyoruz. Twitter öneriyor dpğru düzgün. Bu aptalca yorumu size yakıştıramıyorum. Görmezlikten geliyorum.
Tüm olay yoruma aptal demem galiba. Çok alınganlık var çok!

Tüm akış kapatılırsa yeni üyelerden nasıl haberdar olucaz - Teknoseyir

Tüm akış kapatılırsa yeni üyelerden nasıl haberdar olucaz
BeğenFavori PaylaşYorum yap