Logitech G102 mouseum 7-8 tıkta 1 kez çift tıklama yapıyor. İçini açıp switche doğru WD40 sıksam düzelir mi?
Son bir saat içinde 137 ziyaretçi, 12 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
https://www.youtube.com/watch?v=d7qxLdFXJRs
öyle işlerde hiç iyi değilim ama yağsız kontak temizleyici spreyle denemem sorun yaratır mı? önce bunu deneyip, olmazsa elektrikçiye yeni switchle değiştirmeyi düşünüyorum.
@kesb-i Hocam bu arada sorun düzeldi ertesi gün. Kısa vadede hiç dokunmam muhtemelen. Sorun olursa dediğiniz gibi yapacağım. Teşekkürler.