Selamlar herkese, aramızda hiç saç ektiren oldu mu acaba? Varsa tecrübe, deneyimlerini paylaşırsa sevinirim
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 205 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
ne sormak istiyorsun hocam yardımcı olayım
Sadece deneyimlerinizi merak ediyorum. Ektirmeden önce kellik dereceniz neydi. Ektirdikten sonra ne kadarı tuttu. Memnun musunuz gibi ?
Buyurun, soruları alalım.
Sadece deneyimlerinizi merak ediyorum. Ektirmeden önce kellik dereceniz neydi. Ektirdikten sonra ne kadarı tuttu. Memnun musunuz gibi ?
@gurayd 4 yıl önce ektirdim. Memnun kaldım.
Ben ektirdim. Başarı oranı ekim yapan doktorun ve donör saçın kalitesine göre değişiyor. Gerisinin pek önemi yok.