#HaftalıkGündemeMalzeme
Son bir saat içinde 162 ziyaretçi, 50 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Çoktan bugların düzelip yeni içerik gelmesine başlamaları gerekiyordu. İyi silktiler bizi. Hile muhabbetine girmiyorum bile. Admalar top100'e bile bakmıyorlar hile var mı yok mu diye...
Yapay zekayla hile problemini çözecekler gibi bir şey duydum. İşleyişini öğrenmesi için izin veriyorlar diyorlardı. Bakalım göreceğiz. Ama gram umudum yok bu oyundan. Go çilesinin tek derdi hileydi. Bunda dert olmayan bir şey yok.
@s1234 2 sene önce başladı o da, yapay zekanın geldiği hal ortada. Bunlarda hala tık yok. Valorant kadar korusa yeterdi ama ona da yanaşmıyorlar. Anlamak mümkün değil.
Ben her türlü yarış oyununda ve GTA Online'daki 00:00:01 gibi yarış bitirme sürelerine de müdahale geldiğini görmedim henüz, vallahi gram sallamıyorlar. 🙂 Superman ya da Flash bile bu kadar hızlı bitiremezdi. 😀
@huseyinekrem Bizim arkadaş grubu genelde geyik ve botluk üzerine kurulu. Hile açmayla uğraşmayı geçtim. çoğu zaman oyundan çok gırgıgr şamatayla geçiyor. Diyeceğim hile ve güven faktörü sıkıntısı yaşamamamız lazım ama rakibe hep yeni hesaplar hileler vs geliyor. Bizim takımın ortalaması 1500-2000 saat rakibi toplasan 400-500 saat etmiyor. Hiçbir şeyi normal değil bu oyunun 🙂 valo bir tık iyi oyun olsa cs de oyuncu kalmazdı valla.
@kahraman810 gta online hile konusunda oynadığım açık ara en kötü oyun. Oyunun tanrıları var bir de kölesi olan kulları 😂 çok az zaman oynamış biri olarak benim başıma en absürt şey dönme dolabı oyunculardan birine monte etmesiydi. 😂😂😂
@s1234 Valonun tek sorunu her şeyin her yerde, karmakarışık olduğu anları içermesi. side'a girerken 5v5 karakter 2'şer tane skill atıyor, üstüne ulti falan atıyor 5 saniye içerisinde. Çok saçma. Ultileri zorlaştırıp skill sayısını teke düşürseler CS kitlesini havada kapar ama nerde...
Var zaten de yapacak olan öyle uğraşsın maksat. Herkeste olmasın.
Zaten var, Cronus....
hileleri yazanlar 2 ayri kategiriye ayriliyor. 1. Hilesini yaptigi oyun firmasinda çalisan hile yapicilar
2. oyun firmasiyla alakasi olmayan hile yapicilar
eger hile oyun firmasinda calisandan alindiysa hic bir sey olmaz. Eger disaridan alindiysa eninde sonunda banlaniyor (Oylesine Apex Legend'e basladim, baya saglam hile buldum, 3 cu gun banlandim. Yalniz soyle bir durum var; (hile yaptigimdan dolayi cok iyi goruyorum) 100 oyuncudan 90 inda hile var 🤣🤣🤣
Bundan dolayi cod:mw3 almaktan vazgectim. Zenginlere meze olmamak icin, hile ile oynayacaktim ama , hileyi yapanlarin cod'un firmasindan olmadigi icin kesin banlanirim (aylik 38 dolar hilenin fiyati bu arada ). Apex Legend bedava ve koymadi banlaninca. Cod:mw3 parali, o acitir hem de cok acitir)
Not: Hile kotu bir seydir, tavsiye edilmez🤓
Bazı fpl oyuncularına bu hile diye sövüyorlardı. Muhtemelen sövdüklerinin çoğunluğu o hileyi kullanıyorlar. Akıllıysa tespit etmesi çok zor ama yapay zeka gibi bir sistem gelirse bellllllkii hilenin sonu gelebilir
sildim oyunu, daha da yüzüne bakmam.