Arkadaşlar klima almaya karar verdim. Bu klimayı beğendim sizin düşünceniz nedir, F/P olarak önereceğiniz, kullandığınız başka bir marka model var mıdır?

Arkadaşlar klima almaya karar verdim. Bu klimayı beğendim sizin düşünceniz nedir, F/P olarak önereceğiniz, kullandığınız başka bir marka model var mıdır?

Son bir saat içinde 179 ziyaretçi, 96 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Midea/bosch/airfel/kaira/daylux/vessen gibi gibi markalar, hepsi midea üretimi alınabilir markalar midea ve kaira nın 12k lık ürünleri var bizde güzel cihazlar , kaira fiyat avantajı ve dahili wifi ile gelmesi ile avantajlı durumda şuan 18k btu olanı hepsiburadada 21.800 lira
@onur-18-fb Samsung bilindik marka diye tercih etmeyi düşündüm. Dediğiniz 21.800₺ ürün bu ürünle kıyaslarsak hangisi daha iyi olur sizce🤔
@mehmetusta samsungun kompresörünü araştırmak lazım , değerlerine bakmak lazım , samsungda iyi 24k ya montaj dahilmi
@onur-18-fb Evet ücretsiz yazıyor.
3 yıl Garantisi varmış.
Hoşuma giden 10yıl Kompresör garantisi veriyormuş.
@mehmetusta 10 yıl kompresör garantisi olayı biraz balon inverter buzdolabı beyaz eşyalarda vs de benzer bir durum var , kompresör neredeyse hiç bozulmuyor zaten
@onur-18-fb Göz boyama ozaman.
Peki sizce en dayanıklı ve memnun edecek marka hangisi?
Siz alacak olsanız şuan hangi markayı tercih edersiniz?
@mehmetusta ben kairayı yeni aldım hocam zaten
Toshiba kullanıyorum, memnunum.
@kaan-karsilikli Kaç yıldan beri kullanıyorsunuz bozulma durumu oldu mu?
@mehmetusta 5 yıldır kullanıyoruz, herhangi bir sorunla karşılaşmadık. Yoğun kullanım olmadı bu arada. Ankara'da sıcak olan günler sayılı 🙂
@orcun Tamamdır abi sağlasın.
Al
Samsung’un Türkiye’deki ürünleri biraz çabuk bozuluyor diye biliyorum ama sanırım biraz geç yorum yaptım.
Aldın mı bu ara sorun çıkardı mı?
@hasan-yuksel Bunu almadım Lg aldım. Memnun kaldım 1 tanede babamın evine aldım. Samsung Bakır boru kullanmadığı için tavsiye etmediler.