alaria @alaria 07 Haziran 2023 - 23:48 #nostalji #birazmüzik BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 11 1 4 Tarık @tarikx CDsini ne ripledim arkadaş. Kadıköyde yazıcı oğlunda ki yazılımcılarla kanki olmuştum. Yeni rip programı çıkınca mail atıyorlardı. Pehhh 08 Haziran 2023 - 01:01 Yanıtla Beğen 1 Centurion @burakdogn ben bedavaya alıyordum istediklerimi 😀 08 Haziran 2023 - 01:50 Yanıtla Beğen 1 Behzat Ç. @behzat Formula 1 dediği Schumaer isminin geçtiği şarkı sanırım. Arabada dinlerken fena gaza getirirdi. https://youtu.be/e6th64gjWfA 08 Haziran 2023 - 01:44 Yanıtla Beğen 1 Bydiag @bydiag Anılara gittik be. 08 Haziran 2023 - 10:10 Yanıtla Beğen İptal
CDsini ne ripledim arkadaş. Kadıköyde yazıcı oğlunda ki yazılımcılarla kanki olmuştum. Yeni rip programı çıkınca mail atıyorlardı. Pehhh
ben bedavaya alıyordum istediklerimi 😀
Formula 1 dediği Schumaer isminin geçtiği şarkı sanırım. Arabada dinlerken fena gaza getirirdi.
https://youtu.be/e6th64gjWfA
Anılara gittik be.