Ulan Sony Ericsson... Akıllı telefon dünyası bugün çok farklı olabilirdi seninle aptal çocuk...
Son bir saat içinde 112 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
3 tanede 1 tane normal, ben şunu söyleyebilirim: Sony ile Ericsson, nadir anlaşabilen firmalardı...
Firmalar bi öğrenemediler zaten iphone bu yüzden parladı. Kenarından bir şey çıkan kapağı açılıp kapanan bir şeyler olan telefonlar sürdürülebilir olmuyor. Ver dümdüz telefonu kullansın millet ya
Xperia Arc S sanat eseri ama ön kamerası yok.
Tasarım şahane telefon. 🙂
Buda benim efsanem ilk akıllı telefonumdur. 🙂
@zdmr çok temiz ağzım sulandı 😀