Arkadaşlar selam, ben Jr. bir yazılımcıyım. Azıcık Python bilgim var. Python öğrenmeye yeni başladım. Python'dan önce HTML ve CSS ile uğraşıyordum. HTML ve CSS bir yerde çok sıktı ve bir şey üretemedim. Kilitlendim. Şimdi Python'a yöneldim. Python'u, temel uygulamalar yazmak için öğreneceğim. Kendi ihtiyaçlarım için diyebiliriz. Python'dan sonra da Flutter öğrenmek istiyorum. Mobil tarafda işler yapmak istiyorum. Ancak bunların yanında Raspberry Pi işi hafiften ilgimi çekiyor. Ama bu zamana kadar yaptığım en büyük devre işi, ortaokul 5. sınıfta yaptığım ampül yakma sistemi oldu 😀 Sizce Raspberry Pi almalı mıyım yoksa kod işinden mi devam etmeliyim?

BeğenFavori PaylaşYorum yap