merhaba, uzun süre teknoloji gündemini takip etmedim. yurtdışından telefon alma imkanım var ama imei işleri çok değişmiş. direnç ile imei atma vs çoğu telefonda imei atılmama sorunu çıkmış. bu imei işleri tamamen öldü mü? yoksa hala imei atılan telefonlar var mı? kafamda xiaomi modellerinden birini almak var ya da nothing phone (1) acaba bunlara imei atılıyor mu? ya da sizin bir tavsiyeniz var mı
Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 94 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Dirençle emniyet kemeri kandırmaktan sonra imei de mi atılıyormuş 😂
arkadasin bahsettigi jtag falan herhalde.
@kiwi xiaomi nin yeni modellerinde imei degismiyor diye biliyorum. 1-2 sene oldu herhalde bu duzene geçeli onlarda.