Bursa- Eskişehir arasında Bozüyük de radara girmişim ve hızım 102 imiş.
Bu yolda hız sınırı nasıl dusuk olabiliyor ki ?
Bursa- Eskişehir arasında Bozüyük de radara girmişim ve hızım 102 imiş.
Bu yolda hız sınırı nasıl dusuk olabiliyor ki ?
Son bir saat içinde 191 ziyaretçi, 97 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Yolda benzinlik veya tali yol bağlantısı varsa hız sınırı düşüyor. Radarı da tam öyle yerlere koyuyorlar genelde.
O yolda hız sınırı yanlış hatırlamıyorsam 82 . Orta şeritte de kocaman radarlar var 😀
82 evet
90 yol sınırı orada
4 km girmişssiniz 🙁
Bozyük tabelası ile şehre girmiş oluyorsunuz. Hız sınırı 90.
Orada birkaç yerde eds var.
EDS olabilir büyük ihtimalle o yolda
Edsler ilk konuldugunda 90la giderken flaş patlamıştı bozuyukte. İleride durup bekledim ikinci eds ortalama hızı düşük olsun diye. Orada şimdilerde dronela radar takibi yapıyorlar, bölünmüş yolda hız neden düşük anlamıyorum.