Esenlikler arkadaşlar. Monitör için yardımcı olabilir misiniz yine lütfen? Geçen yıl da yazmıştım burada ve kasa sistemim 8 yıllık olduğu (LP sağ olsun o önermişti bu arada) (Samsung SyncMaster 226bw ,GTX 760, Intel Core i5-4690, 3.50GHz , Asus H97M-E, 8 Gb Ram) ve uymadağı için ”LG 27GL83A-B Oyun Monitörü QHD, 2560 x 1440, IPS, 144 Hz, 1ms, AMD Radeon Freesync” (3.000 TL idi geçen yıl, şimdi 6.589,00TL) Amazon’a iade etmek zorunda kalmıştım. Sistemi yenilersem monitör alırım demiştim içimden. Kasım indirimden Fırsat görüp (hemen stok bitti zaten), Amazon’dan “MSI MPG TRIDENT A 11TG-2097TR Masaüstü Bilgisayar, Core I7-11700F, 32GB RAM, 512GB SSD+1TB HDD, RTX3060TI 8GB LHR, Windows 10, Siyah” başlıklı ürünü 26.499,00 TL’ye aldım. Sizce pahalı mı, normal mi yoksa ucuz mu aldım? F/P ürünü mü bu? (Piyasayı çok takip etmiyorum ama 50/55k arası değişiyor fiyat, bindirim fiyatı mı bilmiyorum.) Geçen yıl alıp iade ettiğim monitörü yine mi alayım yoksa bu fiyat aralığında 6-8k daha iyisi var mıdır? (Amazon’dan alırsam ve bu ay içinde fiyat yükselirse, hediye kartı olarak para yüklenecekmiş. Dolar da gitgide yükseliyor ama.) Ayrıca bu yeni sistemim için ses sistemi almama gerek var mı? (Hep kulaklık kullanıyorum.) Şimdiden sağ olun.

BeğenFavori PaylaşYorum yap