Nebati Hocamız yine formunda 😀 https://twitter.com/nureddinnebati/status/1565675536994680832?s=21&t=1ItPpixvYsUbhFNmramlFQ
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 211 ziyaretçi, 82 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Hahahaha ulan güldürdü.😅
.
Yüzsüzluk böyle bir şey olsa gerek.
Tükürsen yarabbi şükür diye tweet atarlar 😀
Enflasyon