Herkese merhaba ,
Türktelekom ile ilgili yaşadığım bir sıkıntıyı TeknoSeyir ailesi ile paylaşmak istedim. Belki aynı sıkıntıyı yaşayıp çözüme ulaşmış biri vardır , yol gösterir diye ümit ediyorum.

Yaklaşık bir ay kadar önce evimi taşıdım , taşındığım bina yeni olduğu için alt yapı yok. Turktelekomla görüştüğümde , nakil talebinde bulundum , istedikleri evrakları gönderdim ve 6 içinde geleceklerini söylediler ( yaşadığımız yıl itibari ile 6 ay çok büyük bir rezillik ). Daha sonra tekrar müşteri hizmetlerini aradığımda , port olmadığını ve sadece port açılıp binaya kablo çekileceğini söylediler , alt yapı var port yok gibi bir cümle kurdu çalışan.

Yaşadığım bu durumu hızlandırmanın her hangi bir yolu var mı ? Bu sorunu yaşayıp çözebilen var mı ? Firmanın umursamazlığından , sürecin sonunda biz yapamadık aboneliğini kapat derler diye çekiniyorum. Tek El oldukları için başka kapıyada gidemiyorum...

BeğenFavori PaylaşYorum yap